Fotoukázky některých renovací sedel :         Kvalitní materiály z usně.

I na precizně renovovaných motocyklech můžeme vidět, že sedla slouží pouze jako funkční mechanismus, v horším případě lze často spatřit výsledek snaživého "čalouníka".
Sami jsme zapálenými veteránistmi a výsledkem naší práce se stává sedlo, které zdobí motocykl a je jeho okrasou.

K renovaci je nutno zaslat rám nebo plech sedla nejlépe předem nalakovaný, na který idividuálně zhotovíme výplň, střih a konečný potah.
Do balíku poznačte požadované provedení, adresu a telefon. Poznačte také rok výroby motocyklu, který nám ulehčí specifikaci danného střihu sedla.
U méně obvyklých sedel je vhodné zaslat fotografií daného střihového provedení, které se často lišilo rokem výroby.

Cenově nerozlišujeme sedla na běžné dvoutakty a čtyřtaktní speciály, vždy je cena stanovena dle pracnosti a plošné výměry. Pro zaslání kompletního ceníku nás kontatujte.
"Výplň dělá sedlo." Proto klademe důraz na kvalitní materiály a původní profily výplní.

Pozor na odlišnosti v barevných odstínech fotoukázek, jsou způsobeny fotoaparátem. Viz." Odstíny "

V případě renovace tandemového sedla či výroby brašen nám zašlete fotografii nebo dodejte sedlo původní, postaráme se o to aby měla sedla stejný odstín a tvořila na motockylu pěkný komplet.
K ošetření sedel doporučujeme používat přípravek balzám a impregnaci.
U sedel pružinových máte možnost zvolit štítky sedel.



JAWA Pérák, ČZ 150 C
Tato sedla můžeme zhotovit včetně replikového plechu.
Medová, Dobová-hnědá, Bordó, Tmavě hnědá.
Nešetřete na nesprávném místě! Často předěláváme sedla od "čalouníků" kvůli nevhodné výplni a povrchové úpravě usně.
Jawa Pérák-ručně tvarovaná výplň do daného původního profilu   Dobový odstín-po impregnaci má patinu.
Do r.v. 1949 je výplň sedla tvrdší a je nízké (45mm). Po roce 1949 je sedlo měkčí a vyšší (65mmm).
U sedel je oproti originálnímu provedení rámek s nýty pomocně lepen, aby bylo docíleno lepšího vypnutí sedla. Vzhledově je sedlo totožné.
Srovnání nízkého a vysokého sedla.

Čechie Böhmerland 500
Přední dvousedlo                                           Tandem
Tm. hnědá  Tm. hnědá

Praga
Medový odstín

BMW (obv. hrana přehnutá)
Bordó odstín  Bordó odstín

Gryndlai Peerless 680
Dobový odstín. štítek Licetts.

Ariel 500
Ariel 500   Medový odstín, štítek Licetts. Výplň včetně filcové vrstvy.

ČZ 98 s dochovaným štítkem Veps patent.
Černá useň  Černá useň

   Indián (obv.hrana ořezaná) - s raznicí - Mesinger 1
Sedlo s raznicí Cushion suspension

   Indián (obv.hrana ořezaná) - ochranný potah z kožešiny zhotovený podle originálu
indian  kožešinový potah
Sedlo Indián s raznicí Messinger 1.
indian  Raznice Messinger 1

James 500ccm (obv.hrana ořezaná) - dobová rozpraskaná useň
Terrop 250

BMW R 11, R 35
MBW s klínkem  MBW s klínkem

Harley Davidson
Terrop 250

JAWA 500 OHV "Rumpál"
Jawa 500 Rumpál  Jawa 500 Rumpál

Sachs :
Sachs s kulatou špicí

JAWA Speciál s opředeným madlem (obv. hrana přehnutá)
Medovy odstin   Jawa Speciál s opředeným madlem

Tandem
Tandem

ČZ 250 Tourist
Černý odstín, jemný dezén  ČZ 250

JAWA Rumpál
Useň

Gryzzly
Štítek Terry

Sedáky sidecar
Červená koženka.  Kombinace modro-šedá.